loading...

آموزشي

تحصيلي و خانواده

بازدید : 213
11 زمان : 1399:2

تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشوييتاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

گفتني است بسياري از شكست هاي زناشويي حاصل ناسازگاري جنسي است كه ناتواني مرد در برقراري رابطه جنسي و يا سرد مزاجي زن از عوامل اصلي آن محسوب مي گردد اگر چه ظاهرا مسايل خانوادگي، مشكلات مالي، اختلافات شخصي و…سبب شكست زندگي مشترك قلمداد مي شود و به ندرت كساني كه به دادگاه مراجعه مي كنند علت ناخشنودي خود را از زندگي زناشويي ناهماهنگي جنسي بيان مي دارند.

امروزه علت شكست ۵۰ درصد از ازدواج ها، عدم رضايت جنسي مي باشد. بسياري از همسران حتي آگاه نيستند كه ناخوشنودي از روابط جنسي، زمينه اختلافاتي است كه به جدايي آن ها مي انجامد. بنابراين با توجه به اهميت اين موضوع قصد داريم تا در اين مقاله اطلاعات بيشتري را در مورد “تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي در اختيارتان قرار دهيم.

ارضاي نيازهاي جنسي انسان با بقيه موجودات فرق مي‌كند!

روابط جنسي در انسان داراي دو جنبه جسمي و رواني مي‌باشد. انسان همانند بقيه موجودات به هر فردي تمايلات جنسي ندارد بلكه اين تمايلات در صورتي به وجود مي‌آيد كه بين زن و مرد عشق و علاقه وجود داشته باشد. درواقع، ارتباط بين عشق و علاقه و روابط زناشويي يك ارتباط دوطرفه است.

برقراري روابط جنسي بين زوج باعث افزايش آرامش رواني آن‌ها مي‌شود. ازنظر روانشناسي، وقتي شوهرتان درگير مسئله و بحران شديدي است، نياز بيشتري به برقراري رابطه زناشويي با شما دارد و اين موضوع نشان‌دهنده آن است كه يكي از كاركردهاي مهم رابطه جنسي ايجاد آرامش مي‌باشد. حال با توجه به نقش و اهميت بهبود رابطه در ادامه زندگي مشترك، لازم است به راهكارهاي افزايش كميت و كيفيت آن توجه داشته باشيم.

مشكلاتي كه نياز به مشاوره جنسي دارد

چنانچه در ميل جنسيتان تفاوت زيادي وجود دارد:

ميل جنسي در افراد مختلف متفاوت است. اما اگر اين اختلاف زياد باشد، تاثيري منفي روي روابط جنسي آن ها مي‌گذارد. در چنين موقعيت‌هايي، طرفي كه ميل جنسي كمتري دارد اغلب مجبور به انجام كارهايي مي‌شود كه علاقه اي به انجام آن ندارد. در طي زمان اين مسئله منجر به رنجش، عصبانيت و حتي بعدها صرف نظر كردن از انجام رابطه جنسي مي‌شود. طرفي كه ميل جنسي بالايي دارد هم معمولا احساس نااميدي، محروميت و كمبود محبت مي‌كند و به خاطر همين احساسات ميل جنسي او روز به روز بيشتر شده و قوي‌تر مي‌شود.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: چگونه آرامش داشته باشيم

اجبار در رفتارهاي جنسي:

در روابط جنسي افراد نبايد هيچ گاه مجبور به انجام كارهايي شوند كه تمايلي به آن ندارند. اگر كسي تصميم مي‌كيرد كه رفتاري را كه همسرش از او مي خواهد را انجام دهد، طرف ديگر بايد حتما درخواست خود را متوقف كند. و اگر زوجين نتوانستند در اين زمينه به توافق برسند، براي آن ها بهتر خواهد بود كه با يك روانشناس يا مشاور خانواده مشاوره كنند.

نياز به تحريكات جنسي ناسالم:

رفتارهاي ناسالم جنسي شامل خيال‌پردازي هاي بيش از حد، اميال يا رفتارهايي كه توسط چيزهايي غيرانساني، كودكان يا شريك جنسي ناراضي صورت گيرد و يا باعث رنج و عذاب فرد يا احساس حقارت شود. بعضي افراد به هيچ صورتي تحريك نمي‌شوند مگر به واسطه يكي از اين افكار ناسالم. در چنين موقعيت هايي حتما بايد با متخصصين مشاوره صورت گيرد.

شكست در روابط جنسي:

كساني كه چندين بار پشت سر هم در رابطه جنسيشان دچار شكست شده باشند، يا اينكه ناسازگاري و اختلاف اساسي در مورد رفتارها و عملكرد جنسيشان داشته باشند كه خود قادر به حل آن نباشند بايد به مشاور مراجعه كنند. مشكلات عملكردي شامل عدم تحريك شدن، كمبود ميل جنسي، سختي براي ارضا شدن و …با مراجعه به پزشك رفع مي‌شوند.

تاثير سكس و روابط زناشويي بر زنان

سكس عالي زنان را لطيف و آرام مي كند و راه تجربه كردن عشق را در قلبشان مي‌گشايد. زنان غالبا به اين طريق عشق به همسرشان را به ياد مي‌آورند. در اين ميان، بي شك مهارت و كارداني همسر، در لمس كردن و ايجاد رابطه، اهميتي خاص و به سزا دارد. اشتياق براي رابطه جنسي در زنان، در نتيجه ابراز احساسات و مشاهده علاقه جنسي از طرف همسرشان ايجاد مي‌شود و به وسيله ارائه توجه و مراقبت از جانب او، اين اشتياق به كمال خود مي‌رسد. زنان به واسطه زن بودنشان اين علاقه و اشتياق را بارها و بارها و در فواصل زماني متفاوت، به طور كامل تجربه مي‌كنند.

تاثير سكس و روابط زناشويي بر مردان

سكس عالي مردان را از تمام محروميت‌ها و ناكامي‌ها رها مي‌كند. روابط زناشويي به مردان اين فرصت را مي‌دهد كه شور عشق را در دلشان روشن كنند. همچنين سكس و رابطه جنسي عالي باعث مي‌شود كه مردان روابطشان را بهتر بپذريرند و نسبت به آن متعهد باشند. سكس عالي براي زنان تسكين دهنده و آرامش بخش است و به آنها در محافظت و توجه به ويژگي هاي زنانه شان كمك مي كند. در همين حال سكس عالي مردان را نيز در جهت محافظت و توجه به ويژگي هاي مردانه شان ياري مي نمايد.

مشكلات جنسي

اگر چه كه معمولا كمتر افرادي بر اين باورند كه مشكلات جنسي دارند تا درصدد برطرف كردن آن برآيند، اما افراد و خانواده ها مي توانند با استفاده از خدمات مركز مشاوره جنسي از وجود اين مشكلات اطلاع پيدا كنند و با ريشه يابي، علت مشكلات جنسي را درون خود پيدا كرده و هر چه سريع تر نسبت به رفع مشكلات جنسي خود اقدام نمايند.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: بهترين و سريع ترين روش هاي ترك اعتياد

از جمله مشكلات جنسي كه معمولا خانواده ها با آن رو به رو هستند عبارتند از:

نقش آموزش و مشاوره جنسي در بهبود روابط زناشويي چيست؟

براي اين كه مردان و زنان يك سكس عالي را تجربه كنند، تنها دانستن اين موضوع كافي نيست. از گذشته‌هاي دور، پدران اسرار سكس و روابط زناشويي عالي را نمي‌دانستند و مادران نمي‌توانستند آن ها را به همسرانشان بگويند و انتقال دهند.

حال با گذشت زمان و سست‌تر شدن بنيان‌هاي خانواده ها به خاطر بالا رفتن سن ازدواج، تاثير منفي شبكه‌هاي اجتماعي و ساير رسانه‌ها كيفيت رابطه جنسي از اهميت بيشتري برخوردار شده است. بنابراين همواره استفاده از خدمات مشاوره روابط زناشويي بايستي مد نظر افراد و خانواده ها قرار گيرد تا از مسائل و مشكلات احتمالي در اين زمينه جلوگيري به عمل آيد.

در مورد “تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي” و همچنين قبل از مراجعه حضوري براي دريافت مشاوره با كارشناسان با تجربه مركز الو مشاوره در ارتباط باشيد و از راهنمايي هاي لازم برخوردار گرديد.

انواع روابط جنسي
تغييرات رابطه جنسي چند سال بعد از ازدواج
آزار خواهي جنسي
با اين ۱۰ روش بهترين همسر دنيا شويد

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد …

منبع:تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي

انواع اختلالات جنسي و درمان - اختلال ملال جنسي به همراه علت هايش-خودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن- تفاوت هاي مهم زنان و مردان در رابطه جنسي - خيال پردازي جنسي چيست؟ -جذاب ترين رفتارهاي جنسي براي مردان و زنان-پرده بكارت و انواع پرده بكارت- مشاوره جنسي و زناشويي تلفني - مشاوره درمان و ترك خود ارضايي در پسران و دختران- زود انزالي و روش هاي درمان آن - انواع روابط جنسي - راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردان- چرا رابطه‌ي جنسي وابستگي مي‌آورد؟ -سكس مقعدي - دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعدي - عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران -***گرافي ؛ تاثيرات مثبت و منفي فيلم پورن --عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران-مشاوره روابط زناشويي-سكس مقعدي – دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعديوش هاي خودارضايي-رابطه جنسي در دوران بارداري-زودانزالي در مردان-بچه بازي و علائم آن-فوائد رابطه جنسي و راه هايي براي جذاب تر شدن رابطه زناشويي-خواب هاي جنسي مضرند؟+روياهاي جنسي و ارضا شدن در خواب-ساديسم يا آزارگري جنسي-تغييرات رابطه جنسي چند سال بعد از ازدواج-انواع زنان روسپي-تجاوز جنسي چيست؟-عوارض خودارضايي در مردان-درمان همجنس گرايي زنان-آزار خواهي جنسي-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-آيا خودارضايي غسل دارد؟-قرص تاخيري|بهترين قرص هاي تاخيري براي زود انزالي مردان-ارگاسم دروغين در زنان-رابطه جنسي خشن و مازوخيسم-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-طريقه مصرف قرص اورژانسي (ضد بارداري) زمان و نحوه خوردن-دلايل و علت همجنس گرايي- تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي- بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي-درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان-

برچسب ها مشاوره جنسي ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 28

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 812
  • بازدید کلی : 130557
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی