loading...

آموزشي

تحصيلي و خانواده

بازدید : 228
11 زمان : 1399:2

۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

آموزش مسائل زناشويي يكي از واجبات قبل و بعد ازدواج مي باشد. تمام اغراد بايستي مسائل زناشويي را اموزش ببينند و در زندگي حال و آينده خود از ان استفاده نمايند. حتما شما هم ديده ايد كه بعضي از زوج ها بعد از سپري شدن مدت كمي از ازدواج دچار مشكل مي شوند.

و ناچارا به سمت طلاق كشيده مي شوند كه تمام اين مسائل برمي گردد به عدم آموزش مسائل زناشويي و راه هاي داشتن يك ازدواج موفق. شما مي توانيد در ادامه اين مقاله “۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد” را فرا مي گيريد تا بتوانيد يك رابطه خوب برقرار كنيد.

۱۵ نكته بسيار مهم پيش از برقراري روابط جنسي

در ادامه اين مقاله مي توانيد با “۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد “آشنا شويد:

۱-خجالت نكشيد:

خجالت نكشيد و با شريك خود ميزان علاقه و هركاري كه دوست داريد انجام دهيد را در ميان بگذاريد. اگر تازه شروع به زدن حرف هاي جنسي در حين نزديكي كرده ايد، سخت نگيريد. از هر زباني كه برايتان راحت است استفاده كنيد تا با تمام احساساتي كه در شما برمي انگيزد ارتباط برقرار كنيد. خانم ها ارتباط چند حسي جنسي را دوست دارند. پيس از هرچه مي توانيد استفاده كنيد تا به او نشان دهيد كه چقدر دوستش داريد و همينطور چقدر او را مي خواهيد. با استفاده از تكنيك هاي زباني و لمسي مي توانيد از تمام ظرفيت ها بهره ببريد.

۲-پيش نوازي را فرانوش نكنيد:

مهم ترين بخش براي لذت بخش تر كردن رابطه جنسي پيش نوازي است و اهميت زيادي دارد چون به هر دو طرف كمك مي كند قبل از شروع رابطه جنسي به خوبي تحريك شوند. آقايان به طور تقريبي در عرض ۲ دقيقه به ارگاسم مي رسند درحالي كه اين زمان براي خانم ها حداقل ۱۰ دقيقه است. به همين علت پيش نوازي راه خيلي خوبي براي آقايان است تا بتوانند رابطه جنسي خود را طولاني تر بكنند. آقايان بايد به خانم ها اجازه دهند كه در پيش نوازي به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسي را شروع كنند تا هر دو نفر با هم ارضا شوند.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: درمان همجنس گرايي زنان

۳-كنترل خود را از دست ندهيد:

در بعضي مواقع پيش مي آيد كه شما نياز جنسي داريد و شريك زندگي تان همچين احساسي نداشته باشد و اين طبيعي است كه ميل جنسي شما با شريكتان يكي نباشد. پس طبق برنامه آموزش مسائل زناشويي جلو برويد و ياد بگيريد در بعضي مواقع كنترل خودتان را از دست ندهيد و ياد بگيريد كه به يكديگر احترام بگذاريد.

۴-تنوع:

مسلما اگر انسان يك مسير را هر روز تكرار كند برايش خسته كننده خواهد شد و اگر امكانش را داشته باشه فورا مسيرش را عوض خواهد كرد نه تا از يك روز تكراري فرار كند. در زندگي زناشويي شما بايد آموزش هاي مسائل زناشويي را فرا بگيريد تا بدانيد چه موقع بايد محل روابط جنسي تان را عوض كنيد، بايد ياد بگيريد چه زماني شريك جنسيتان نياز به تغيير براي يك رابطه لذت بخش دارد.

۵-نقاط حساس بدن همديگر رو كشف كنيد:

۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد

براي داشتن يك رابطه رضايت بخش شما بايد نقاط حساس يكديگر را بشناسيد. شما بايد امتحان كنيد، كشف كنيد كه همسر شما در كدام نقاط حساسيت بيشتري دارد تا با تحريك اون قسمت ها بتونيد هر دو طرف به ارگاسم برسيد.

۶-از مسائل پر تنش دوري كنيد:

نا امن بودن محيط رابطه، سر و صداي بيش از حد و يا گوش خراش، ناراضي بودن از هيكل و ظاهر خود، نداشتن وقت زياد، ترس از بارداري ناخواسته و… از جمله مهم ترين دلايل برهم زدن آرامش در روابط جنسي هستند. بنابراين فراهم كردن محيطي مناسب به همراه شرايط لازم، گامي بزرگ در داشتن رابطه جنسي لذت بخش خواهد بود. پس اگر قصد داشتن رابطه اي موفق و لذت بخش با شريك جنسي تان را داريد، بايد حتي الامكان عوامل پر تنش محيطي را قبل از شروع رابطه بر طرف نماييد.

۷-غذاهاي سنگين نخوريد:

بهتر است غذاهاي سبك و يا مقداري ميوه يا آجيل را قبل از رابطه جنسي ميل كنيد و از خوردن غذاهاي سنگين و حاوي مقدار زيادي كربوهيدرات مثل برنج خودداري نماييد. خوردن ميوه و آجيل و مقداري آب انرژي شما را افزايش مي دهد پس نياز نيست كه حتما غذاهاي سنگين ميل كنيد.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران

۸-بحث و مشاجره نكنيد:

كي از اشتباهات زوجين اين است كه بعد از بحث و جدل به فكر رابطه به بهانه آشتي هستند. در حالي كه برقراري رابطه جنسي پس از مشاجره بسيار اشتباه است زيرا شايد به نظر برسد كه هر دوي شما آن مشاجرات را فراموش كرده ايد اما باز هم ممكن است جايي در مغز شما يا همسرتان بخشي از آن باقي مانده باشد و ميل و انگيزه شاد كردن خود و همسرتان را از دست بدهيد.

۹-مسواك بزنيد:

بهتر است كه براي از بين بردن بوي بد دهان قبل از برقراري رابطه جنسي مسواك بزنيد و يا از شوينده هاي دهان استفاده كنيد اما هيچ گاه قرص نعنا نخوريد زيرا منتول موجود در قرص هاي نعنا سطح تستوسترون را در بدنتان كاهش داده و درنتيجه ميل جنسيتان را كم خواهد كرد.

۱۰-تحسين كردن:

لازم است بدانيد كه تحسين كردن نقش بسيار مهمي در عشق بازي ايفا مي كند. خانم ها از تعريف و تمجيد خوششان مي آيد و وقتي اين كار را مي كنيد ليكن دقت كنيد كه اين تحسين ها بايد واقعي باشند در غير اين صورت نتيجه اي كه مي خواهيد دريافت نخواهيد كرد. با گفتن اينكه به او بيشتر از هر چيز ديگري در دنيا نياز داريد و هر كاري برايش انجام مي دهيد، تحسينش كنيد. مي توانيد خيلي ساده بگوييد كه بدنش را دوست داريد و خيلي عالي رابطه جنسي مي كند. اين لذت خودتان را هم علاوه بر سرمستي او از آن تعريف و تمجيدها زيادتر مي كند.

۱۱-رعايت بهداشت و نظافت فردي:

خانم ها عاشق مردهاي مرتب و تميز هستند. بدنتان را تميز نگه داريد و اگر بدنتان بو مي دهد حتما از عطز يا اسپري استفاده كنيد. قبل از رابطه جنسي يك دوش سريع بگيريد و بدنتان را خوب تميز كنيد. فراموش نكنيد كه پاكيزگي و رعايت بهداشت فردي، موجب كشش در ميان زوجين و گرم شدن روابط جنسي خواهند شد.

۱۲-خلاقيت داشته باشيد:

سعي كنيد هميشه به شكل عمل نكنيد بلكه خلاقيت و نوآوري داشته باشيد و از حالت ها و مكان هاي جديد استفاده كنيد، خيالپردازي و فانتزي هاي همديگر را تا جاي ممكن برآورده كنيد و براي حفظ شور و عشق بين خودتان، وضعيت و پوزيشن هاي متفاوت را امتحان كنيد. مسلما پيروي كردن از الگوي هميشگي ميل جنسي تان را كاهش مي دهد و شور و اشتياق و عشقي را كه بينتان وجود دارد كمتر خواهد كرد.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: رابطه جنسي خشن و مازوخيسم

۱۳- الكل و نوشيدني هاي انرژي زا ممنوع:

۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد

درست است كه نوشيدني هاي الكلي ممكن است تحريك كننده باشند اما اين نوشيدني ها كارايي جنسي را پايين مي آورد. بنابراين بهتر است قبل از رابطه از مشروبات الكي و نوشيدني هاي انرژي زا استفاده ف نكنيد و اگر ميل به خوردن داريد ميوه و سبزيجات كه قدرت باروري را بالا مي برد، مصرف نماييد.

۱۴-خودارضايي نكنيد:

به هيچ عنوان قبل از رابطه جنسي، خودارضايي نكنيد چرا كه اين كار سبب طولاني شدن رابطه و تاخير انداختن انزال نمي شود بلكه ممكن است سبب گردد كه نعوظ پيش يا حين رابطه به درستي صورت نگيرد.

۱۵-راهي براي غلبه بر استرس و اضطراب بيابيد:

بهتر است قبل از برقراري رابطه جنسي، بايد حتما آرامش داشته باشيد و از اضطراب و استرس به دور باشيد زيرا استرس زياد نابودكننده زندگي جنسي و موجب اختلالات جنسي مختلفي همچون اضطراب عملكرد و اختلال نعوظ مي شود. مي توانيد قبل از اقدام به برقراري رابطه مديتيشن انجام دهيد يا از همسرتان بخواهيد كمي ماساژتان بدهد.

مسلما گفت و گو با يك مشاور و روانشناس مسائل زناشويي، مي تواند شما را در رفع مشكلات و رسيدن به لذت بيشتر شما را ياري كند. مركز مشاوره خانواده الو مشاوره، با كادري مجرب و مشاوران ماهر، آماده ارائه مشاوره زناشويي درمورد “۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد” به صورت تلفني مي باشد پس با ما در ارتباط باشيد. ساير مطالب مرتبط:

انواع روابط جنسي
تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي
آموزش سكس | آموزش صحيح رابطه جنسي
درصد لذت زن از رابطه جنسي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد …

منبع:۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد

انواع اختلالات جنسي و درمان - اختلال ملال جنسي به همراه علت هايش-خودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن- تفاوت هاي مهم زنان و مردان در رابطه جنسي - خيال پردازي جنسي چيست؟ -جذاب ترين رفتارهاي جنسي براي مردان و زنان-پرده بكارت و انواع پرده بكارت- مشاوره جنسي و زناشويي تلفني - مشاوره درمان و ترك خود ارضايي در پسران و دختران- زود انزالي و روش هاي درمان آن - انواع روابط جنسي - راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردان- چرا رابطه‌ي جنسي وابستگي مي‌آورد؟ -سكس مقعدي - دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعدي - عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران -***گرافي ؛ تاثيرات مثبت و منفي فيلم پورن --عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران-مشاوره روابط زناشويي-سكس مقعدي – دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعديوش هاي خودارضايي-رابطه جنسي در دوران بارداري-زودانزالي در مردان-بچه بازي و علائم آن-فوائد رابطه جنسي و راه هايي براي جذاب تر شدن رابطه زناشويي-خواب هاي جنسي مضرند؟+روياهاي جنسي و ارضا شدن در خواب-ساديسم يا آزارگري جنسي-تغييرات رابطه جنسي چند سال بعد از ازدواج-انواع زنان روسپي-تجاوز جنسي چيست؟-عوارض خودارضايي در مردان-درمان همجنس گرايي زنان-آزار خواهي جنسي-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-آيا خودارضايي غسل دارد؟-قرص تاخيري|بهترين قرص هاي تاخيري براي زود انزالي مردان-ارگاسم دروغين در زنان-رابطه جنسي خشن و مازوخيسم-نقاط حساس بدن زنان | اين ۶ نقطه را بشناسيد-طريقه مصرف قرص اورژانسي (ضد بارداري) زمان و نحوه خوردن-دلايل و علت همجنس گرايي- تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي- بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي-درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان-۱۵ نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد-

برچسب ها مشاوره جنسي. ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 28

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 677
  • بازدید کلی : 130422
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی