loading...

آموزشي

تحصيلي و خانواده

بازدید : 183
11 زمان : 1399:2

نحوه-ثبت-نام-كنكور-كارداني-به-كارشناسي-99

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

داوطلبان متقاضي ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ قبل از هر اقدامي بايد مدارك لازم براي ثبت نام را كه در دفترچه ثبت نام اين آزمون درج شده آماده كنند . از جمله اين مدارك مي توان به اطلاعات فردي و تحصيلي ، كد نظام وظيفه براي داوطلبان آقا ، كد پيگيري سهميه رزمندگان و ايثارگري و … اشاره كرد. آشنايي با نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي باعث تسريع در روند اين فرايند شده و امكان ثبت اطلاعات داوطلب را در كوتاه ترين زمان ممكن فراهم مي كند به همين دليل در ادامه مطلب راهنماي ثبت نام و تكميل فرم پيش نويس را ارائه داده ايم و مي

"ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور انجام مي گيرد"

راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ از تاريخ ۱۴ الي ۲۰ ارديبهشت ماه مي باشد و داوطلبان براي انجام ثبت نام خود بايد به سايت سازمان سنجش آزموش كشور به نشاني sanjesh.org مراجعه نمايند. هر يك از داوطلبان پس از ورود به سايت ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي در قدم اول بايستي هزينه ثبت نام كنكور كارشناسي ناپيوسته را از طريق خريد سريال ثبت نام واريز نمايد و پس از دريافت سريال ۱۲ رقمي ثبت نام ، مي تواند با دريافت فرم آن را با حداكثر ۵۰ كدرشته محل تكميل نمايد.

نحوه تكميل فرم ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

به داوطلبان توصيه مي شود مطالب و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي را به دقت مطالعه و مطابق توضيحات ابتدا فرم پيشنويس تقاضانامه مندرج در اين دفترچه را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش نويس ، با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور ، اطلاعات لازم را در آن درج كنند

رديف هاي ۱ ،۲ و ۳ : داوطلب بايد در محل مورد نظر نام خانوادگي كامل ، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه وارد نمايد. در صورت داشتن پسوند درشناسنامه مي بايست در تقاضانامه عيناً پسوند را نيز درج نمايند.
رديف ۴ : داوطلب بايد برحسب اينكه زن يا مرد مي باشد ، دايره مربوط را علامت گذاري نمايد.
رديف ۵ : داوطلب بايد فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوط درج نمايد و از درج حروف ، مميز و يا خط تيره كه در بعضي شناسنامه ها درج گرديده ، خودداري نمايد.
رديف ۶ : داوطلب بايد شماره سري و سريال شناسنامه خود را كه به رنگ قرمز در حاشيه بالاي صـفحات شـناسـنامه درج شده است ، در اين قسمت وارد نمايد.
رديف ۷ : داوطلب بايد سال تولد خود را در محل مربوط درج نمايد.
رديف ۸ : داوطلب بايد شماره ملي خود را كه ده رقم مي باشد از چپ به راست در محل مربوط درج و از درج مميز و يا خط تيره خودداري نمايد.
رديف ۹ : داوطلبان اقليت هاي ديني چنانچه به سوالات معارف غيراسلامي پاسخ مي دهند ، بايد با علامت گذاري در يكي از دايره هاي اين رديف آن را مشخص نمايند.
رديف ۱۰ : هر يك از داوطلبان لازم است با علامت گذاري در يكي از موارد اين بند ، سهميه خود را (سهميه آزاد و يا غيرآزاد) مشخص نمايند. درصورتي كه سهميه پذيرش شما غير از آزاد است ، حسب مورد بند مربوط را علامت گذاري و همچنين اگر ارگان تأييدكننده سهميه شما ستاد مشترك سپاه ، وزارت جهاد كشاورزي و يا ستاد كل نيروهاي مسلح است ، بند ۱۰ تقاضانامه را نيز تكميل نماييد.
رديف ۱۱ : داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان لازم است مدت حضور فرد رزمنده در جبهه را به “ماه” در اين بند درج نمايند.
رديف ۱۲ : داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان لازم است كد پيگيري ۱۲ رقمي فرد رزمنده را در اين بند درج نمايند.
رديف ۱۳ : داوطلب بايد كد شهرستان محل تولد خود را كه يك عدد چهار رقمي است ، از جدول شماره ۱۷ مندرج در دفترچه راهنما استخراج و در محل مربوط درج نمايد. همچنين لازم است عنوان محل تولد نيز درج گردد.
رديف ۱۴ : داوطلب بايد كد شهرستان محل صدور شناسنامه خود را كه يك عدد چهار رقمي است ، از جدول شماره ۱۷ مندرج در دفترچه راهنما استخراج و در محل مربوط درج نمايد. همچنين لازم است عنوان محل صدور شناسنامه نيز درج گردد.
رديف ۱۵ : داوطلبان مرد بايد وضعيت نظام وظيفه خود را با توجه به كدهاي سيزده گانه مقررات وظيفه عمومي و تذكرات مهم آن با يكي از اعداد ۱ تا ۱۳ مشخص نمايند.
رديف ۱۶ : داوطلبان اتباع غيرايراني كه مجاز به ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي مي باشند ، بر حسب مليت خود يكي از گزينه ها را علامتگذاري نموده و كد پيگيري ۱۳ رقمي خود را در محل مخصوص درج نمايند.
رديف ۱۷ : آن دسته از داوطلباني كه چپ دست هستند ، در صورتي كه تمايل به استفاده از صندلي چپ دست در حوزه امتحاني دارند لازم است گزينه مربوط را علامت گذاري نمايند.
رديف ۱۸ : آن دسته از داوطلباني كه نابينا يا كم بينا ، ناشنوا يا كم شنوا و يا معلول جسمي حركتي مي باشند ، بايد با علامت گذاري در دايره هاي اين رديف وضعيت خود را مشخص نمايند.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي

رديف ۱۹ : آن دسته از داوطلباني كه داراي مدرك تحصيلي كارشناسي پيوسته در گروه پزشكي مي باشند ، لازم است در اين بند دايره مربوط را علامت گذاري نمايند.
رديف ۲۰ : داوطلب بايد نام رشته تحصيلي دانش آموختگي دوره كارداني خود را در محل مربوط درج و سپس كد رشته تحصيلي مدرك كارداني خود را از جدول كد و نام رشته هاي تحصيلي اين دفترچه راهنما كه هر يك عددي چهار رقمي است ، استخراج و در بخش مربوط درج نمايد.
رديف ۲۱ : داوطلب بايد كد و نام دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل دريافت مدرك دوره كارداني قبلي و يا مؤسسه اي را كه از آن فارغ التحصيل خواهد شد ، از لينك مربوط در سايت سازمان سنجش آموزش كشور استخراج و در محل مربوط درج كند.
رديف ۲۲ : داوطلباني كه در دوره كارداني فارغ التحصيل شده و مدرك كارداني خود را اخذ نموده اند ، لازم است معدل كل مندرج در مدرك كارداني خود را در اين بند درج نمايند.
رديف ۲۳ : داوطلب بايد ماه و سال اخذ مدرك كارداني خود را به صورت كاملا صحيح در محل مربوط درج نمايد.
رديف ۲۴ : داوطلب بايد دايره مربوط به نام گروه امتحاني را كه در آزمون آن شركت خواهد كرد ، با علامت گذاري مشخص نمايد.
رديف ۲۵ : داوطلب بايد نام رشته امتحاني خود را كه متقاضي شركت در آن رشته مي باشد ، در محل مربوط درج نمايد.
رديف ۲۶ : داوطلب بايد با انتخاب منحصراً يك مورد ، زبان امتحاني خود را انتخاب نمايد.
رديف ۲۷ : داوطلبان شاغل به صورت رسمي يا پيماني و يا قراردادي در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي اعم از متقاضيان كد رشته محل هاي مامايي ويژه كاردان هاي مامايي شاغل در طرح پزشك خانواده و همچنين داوطلبان شاغل به صورت رسمي و يا پيماني در وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري و يا وزارت آموزش و پرورش بايد با علامت گذاري در دايره مربوط وضعيت اشتغال خود را مشخص نمايند.
رديف ۲۸ : داوطلبان واجد شرايط بايد در فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته كد و عنوان مربوط را از جدول شماره ۱۶ مندرج دفترچه راهنما درج نمايند.
رديف ۲۹ : نظر به اينكه در برخي از رشته هاي امتحاني ، علاوه بر پذيرش در دوره هاي روزانه و يا نوبت دوم ، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي نيز پذيرش دارند ، لذا داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته هاي تحصيلي دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي لازم است نسبت به علامت گذاري اين بند اقدام نمايند. بديهي است در صورت عدم دريافت كارت علاقه مندي به كدرشته محل هاي دانشگاه غيرانتفاعي ، سامانه هوشمند انتخاب رشته به آنان اجازه انتخاب اين قبيل رشته ها را نخواهد داد.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي 99

رديف ۳۰ : داوطلب بايد نام استان بومي خود را براساس تعريف استان بومي نوشته و كد آن را نيز كه عددي دو رقمي است ، از جدول كد و نام استان ها استخراج و در محل مربوط درج نمايد.
رديف ۳۱ : داوطلب بايد نام شهرستان محل اقامت خود در زمان برگزاري آزمون را براي تعيين حوزه امتحاني ، در محل مربوط بنويسد و سپس كد شهرستان حوزه امتحاني خود را كه يك عدد چهار رقمي مي باشد ، در بخش مربوط درج نمايد.
رديف ۳۲ : داوطلب بايد شماره تلفن ثابت و پيش شماره شهر محل سكونت خود را در مستطيل مربوط درج نمايد.
رديف ۳۳ : چنانچه داوطلب داراي تلفن همراه مي باشد ، به منظور استفاده از خدمات پيام كوتاه و…. شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نمايد.
رديف ۳۴ : داوطلب بايد كدپستي دقيق خود را كه يك عدد ده رقمي مي باشد ، در محل مربوط درج و از درج مميز و يا خط تيره خودداري نمايد.
رديف ۳۵ : داوطلب بايد كد و نام استان و همچنين كد و نام شهرستان محل اقامت خود را از جدول شماره ۱۷ مندرج در دفترچه راهنما استخراج و در محل هاي مربوط درج نمايد. كد استان دو رقمي و كد شهرستان محل اقامت چهار رقمي ميباشد.

رديف ۳۶ : چنانچه داوطلب داراي پست الكترونيكي مي باشد، لازم است نشاني پست الكترونيكي خود را در محل مربوط درج نمايد.
رديف ۳۷ : داوطلب بايد با توجه به رشته امتحاني خود و با درنظر گرفتن جنس پذيرش دانشجو در هر يك از كد رشته محل هاي رشته امتحاني مربوط ، حداقل ۱ و حداكثر ۵۰ كدرشته محل انتخابي را كه يك عدد چهار رقمي
است.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد: هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 99

مطالب پينشهادي براي مطالعه

ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹
شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي
مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي
زمان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي
نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي
شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹
ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي
اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي
ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي
نحوه برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي
زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي
زمان ويرايش ثبت نام كارداني به كارشناسي
كارت ورود به جلسه كارداني به كارشناسي
تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد …

منبع:نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

مهلت ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - اعلام نتايج دوره كارداني به كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي نيمسال دوم 98 - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي- نحوه برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي - زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ويرايش ثبت نام كارداني به كارشناسي - كارت ورود به جلسه كارداني به كارشناسي - ثبت نام كارداني به كارشناسي - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي- ليست رشته هاي بدون آزمون كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - اعتراض به نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - زمان اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد - تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي-زمان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي -دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-- شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-سايت ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي - شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي- ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي- زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي- نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي- هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي- هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي- ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹- زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي-تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 28

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 648
  • بازدید کلی : 130393
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی